Deklaracja dostępności

Dom Pomocy Społecznej w Śremie zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

Deklaracja dostępności dotyczy strony https://bip.dps-srem.pl.

Data publikacji strony internetowej:
Data ostatniej istotnej aktualizacji strony:

Stan dostępności cyfrowej

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy o dostępności cyfrowej z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności i wyłączeń wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z załącznikiem:

  • Część dokumentów jest niedostępna cyfrowo - np. opublikowana w formie skanów. (powód: Publikacja nastąpiła zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie, ewentualnie materiały zostały wytworzone przez podmioty zewnętrzne.)
  • Tabele osadzone w treści dokumentu mogą nie posiadać nagłówków oraz opisów kolumn i wierszy. (powód: Zostały opublikowane, zanim ustawa o dostępności cyfrowej weszła w życie.)

Przygotowanie deklaracji dostępności

Data sporządzenia deklaracji:
Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny.

Skróty klawiszowe

Na stronie internetowej można korzystać ze standardowych skrótów klawiszowych.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do:
Bożena Majorczyk

W przypadku problemуw z dostępnością strony internetowej prosimy o kontakt. Osobą kontaktową jest Bożena Majorczyk, dps@dps-srem.pl. Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 61 28 303 69. Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać żądania zapewnienia dostępności.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Każdy ma prawo do wystąpienia z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej, aplikacji mobilnej lub jakiegoś ich elementu. Można także zażądać udostępnienia informacji w formach alternatywnych, na przykład odczytanie niedostępnego cyfrowo dokumentu, opisania zawartości filmu bez audiodeskrypcji itp. Żądanie powinno zawierać dane osoby zgłaszającej żądanie, wskazanie, o którą stronę internetową lub aplikację mobilną chodzi oraz sposób kontaktu. Jeżeli osoba żądająca zgłasza potrzebę otrzymania informacji w formie alternatywnej, powinna także określić formę tej informacji.

Podmiot publiczny powinien zrealizować żądanie niezwłocznie i nie później, niż w ciągu 7 dni. Jeżeli dotrzymanie tego terminu nie jest możliwe, podmiot publiczny niezwłocznie informuje o tym, kiedy realizacja żądania będzie możliwa, przy czym termin ten nie może być dłuższy niż 2 miesiące. Jeżeli zapewnienie dostępności nie jest możliwe, podmiot publiczny może zaproponować alternatywny sposób dostępu do informacji.

Po wyczerpaniu wskazanej wyżej procedury można także złożyć wniosek do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Pozostałe informacje

Dostępność architektoniczna

Dostosowanie wejść do budynków

Dostosowane

Dostosowanie korytarzy

Dostosowane

Dostosowanie schodów

Dostosowane

Dostosowanie wind

Dostosowane

Dostępność pochylni

Dostosowane

Dostępność platform

Dostosowane

Dostosowanie parkingów

Dostosowane

Prawo wstępu z psem asystującym

Dostosowane

Dostępność komunikacyjno-informacyjna

Dostępność informacji głosowych

Dostosowane

Dostępność pętli indukcyjnych

Dostosowane

Dostępność tłumacza języka migowego

Dostosowane

Rejestr zmian

Data wprowadzenia dokumentu do BIP: 23 marca 2021 23:16
Dokument wprowadzony do BIP przez: Bożena Majorczyk
Ilość wyświetleń: 723
29 marca 2024 20:44 (Bożena Majorczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
29 marca 2024 20:43 (Bożena Majorczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.
29 marca 2024 20:42 (Bożena Majorczyk) - Aktualizacja deklaracji dostępności.